Завдяки послузі утримання/очікування виклику, жоден з дзвінків не залишиться без твоєї уваги.

Послуга «Очікування виклику» дозволяє прийняти вхідний виклик під час розмови по мобільному телефону, не перериваючи поточного з’єднання. Під час розмови телефон повідомляє тебе про надходження іншого виклику серією коротких гудків. При цьому абонент, який намагається тобі дозвонитися, буде чути звичайні довгі гудки або твою улюблену мелодію Ді-Джингл.

Послуга «Утримання виклику» дозволяє під час розмови по мобільному телефону утримувати з’єднання для того, щоб зробити інший дзвінок та потім повернутися до першої розмови. Крім цього послуга дозволяє послідовно переключатися між абонентами, при цьому абонент, який залишається чекати на лінії чути розмову інших абонентів не буде.

Послуга надається безкоштовно.

Як скористатися послугою утримання/очікування виклику

Якщо ти бажаєш утримати абонента, з яким розмовляєш і відповісти на виклик, який надходить, натисни клавішу виклику.

Якщо ти бажаєш терміново закінчити поточну розмову і переключитися на виклик, який надходить, набери 1 і натисни клавішу виклику .
 
Якщо ти бажаєш переключатися між викликами, натисни клавішу виклику або набери 2 і натисни клавішу виклику
 
Ти можеш, не відповідаючи на вхідний телефонный дзвінок, надіслати сигнал «зайнято», абоненту, який викликає, набравши 0 і натиснувши клавішу виклику.

Управління послугами утримання/очікування виклику

Активація послуги: *43#  і натисни клавішу виклику

Перевірити статус послуги: *#43# і натисни клавішу виклику

Деактивація послуги: #43# і натисни клавішу виклику

Тарифікація
Усі зазначені вище послуги входять в базовий набір послуг і активовані для всіх абонентів DJUICE. Додаткова абонентська плата за дані послуги не стягується.
Оплата за використання послуг утримання/очікування виклику нараховується так, ніби ти робив всі утримувані дзвінки окремо. Тобто береться плата за кожен дзвінок у залежності від його тривалості, типу дзвінка (вхідний/вихідний) і напрямку (внутрішній /у межах України/міжнародний).
Послуги утримання/очікування виклику можуть використовуватись із послугою Конференц-зв’язок.
 
Увага! Під час дзвінка за аварійним номером 112 послуги утримання/очікування виклику не надаються.