З 11 березня 2009 року, доступ до системи Мій DJUICE за допомогою послуги Інтернет — безкоштовний. 

В тебе є нагода самостійно керувати своїми витратами та послугами мобільного зв’язку!

Відтепер, доступ до системи Мій DJUICE (www.my.djuice.com.ua) за допомогою послуги Інтернет, з використанням точки доступу www.djuice.com.ua — тарифікується по 0 грн. за мегабайт.

Акція! Перше безкоштовне замовлення. Якщо ти ще не активував послугу «Friends», ти можеш зробити це безкоштовно за допомогою системи «Мій DJUICE».

 

«Мій DJUICE» система, що дає тобі можливість самостійно, в режимі онлайн:

  • отримувати повну інформацію щодо витрат на послуги мобільного зв’язку;
  • змінювати набір послуг — підключити або відключити послуги мобільного зв’язку;
  • змінювати тарифний план та подавати заявки на участь у акціях;
  • контролювати стан рахунку абонентського номеру.

Ти отримуєш безпечний доступ до структурованої деталізованої або узагальненої інформації про свої витрати на мобільний зв'язок та про надані тобі послуги. Необхідну інформацію ти можеш отримувати:

  • у WEB-версії системи за адресою www.my.djuice.com.ua;
  • у WAP-версії системи за адресою wap.my.djuice.com.ua;
  • скориставшись спеціальними командами (USSD-запити) або надіславши SMS-повідомлення на короткий номер.
  • за допомогою Інформаційних кіосків

 

Простий WEB- та WAP — інтерфейси, зручна система підказок дають тобі можливість:

  • у будь-який час, у будь-якому місці подати заявку на зміну тарифного плану або на участь у діючих акціях;
  • самостійно змінювати набір послуг мобільного зв’язку, які ти бажаєш підключити або відключити;
  • переглядати повну й структуровану інформацію про надані послуги мобільного зв’язку, витрати на них та залишок коштів по своєму абонентському номеру;
  • переглядати деталізовані дані про виклики (дата, напрямок, тривалість, вартість) по своєму абонентському номеру, що допоможе тобі під час вибору оптимального тарифного плану;
  • аналізувати поточні витрати на послуги мобільного зв’язку та витрати за минулі розрахункові періоди, що допоможе зорієнтуватись наскільки вигідною для тебе є послуга, яку ти бажаєш підключити або відключити.

Додаткові можливості:

  • Звіти, що формуються в системі, дають змогу відстежити найбільш тривалі розмови; бачити перелік номерів, виклики на які ти здійснюєш найчастіше; отримувати інформацію про найдорожчі виклики, а також отримувати звіти, сформовані за іншими критеріями.
  • Адресна книга користувача, яка міститься у системі, дає змогу в кожній деталізації викликів бачити не просто номери телефонів, а імена своїх співрозмовників, що дуже зручно при проведенні аналізу витрат.

Тарифи

Абонентна плата за користування системою «Мій DJUICE» та плата за підключення відсутні. Користувачі системи оплачують лише отримання деталізованої інформації в підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати».

Відразу після реєстрації в системі, тобі надається можливість отримувати інформацію про виклики (витрати) у підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати» за пільговим тарифом – 1 грн. за кожний запит* деталізації викликів. Пільговий тариф діє до кінця місяця з дня реєстрації та впродовж наступного календарного місяця. 

Після закінчення дії пільгового тарифу, вартість першого запиту деталізації викликів у підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати», становить 5 грн. Кожний наступний запит деталізації викликів у підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати», здійснений впродовж того ж місяця, оплачується за тарифом 1 грн. 
____________________
*тут і далі запитом вважається підтвердження абонентом згоди оплатити деталізацію викликів у підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати» після попередження про те, що отримання такої інформації платне. Абонент отримує попередження про вартість деталізації викликів, увійшовши у розділ «Витрати», підрозділ «Виклики за поточний місяць».

 

Увага! 
Тарифи у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
При наданні деталізованої інформації, плата стягується з рахунка абонентського номера, щодо якого надається інформація.
Дані за попередні два дні не відображаються в деталізації викликів за поточний місяць.
Ти отримуєш доступ до інформації про витрати на послуги мобільного зв’язку, починаючи з дати твоєї реєстрації в системі. Інформація про витрати (деталізації викликів, нарахувань, звіти тощо) за періоди до дати твоєї реєстрації в системі, не надається.

Як стати користувачем Системи
Для того, щоб стати користувачем системи «Мій DJUICE», достатньо відвідати web-сторінку www.my.djuice.com.ua або wap-сторінку wap.my.djuice.com.ua:
Зайти у розділ Реєстрація, та зареєструватися. Для цього необхідно ввести у реєстраційну форму свій абонентний номер у форматі 80ХХХХХХХХХ та комбінацію символів, вказану на малюнку.

При першому вході у систему ти повинен надати достовірну інформацію про себе, щоб під час наступного звернення у компанію ми могли тебе ідентифікувати як абонента.

Після правильного заповнення відповідних полів та підтвердження реєстрації, на вказаний у реєстраційній формі абонентський номер буде відправлене SMS-повідомлення з логіном та паролем для доступу до системи.

До речі, щоб швидко дізнатись поточний стан рахунку, набери *111# та натисни кнопку виклику. Секунда – і на дисплеї побачиш залишок на твоєму рахунку.

Питання та відповіді по системі "Мій DJUICE"

 


Для керування послугами – подання заявки на підключення або відключення послуги, а також перевірки статусу послуги – за допомогою USSD-запитів або SMS-повідомлень, потрібно:

  • набрати на клавіатурі свого мобільного телефону спеціальну команду, що складається із певних символів та знаків (USSD-запит) та натиснути кнопку «Виклик»,
  • або надіслати SMS-повідомлення зі спеціальним кодом на короткий номер 100. Надсилання SMS-повідомлення на короткий номер 100 не оплачується

Послуга

Код

Дія, яку ти бажаєш виконати

USSD 
(після набору коду на клавіатурі мобільного телефону не забувай натискати кнопку «Виклик»)

SMS на номер 100

Інформація про поточний тарифний план *100*01*2# 01*2 Дізнатись назву тарифного плану, за умовами якого обслуговується твій абонентський номер
«Хто дзвонив» *100*03*1# 03*1 Перевірити статус послуги
  *100*03*2# 03*2 Підключити послугу
  *100*03*3# 03*3 Відключити послугу
«Голосова пошта» *100*04*1# 04*1 Перевірити статус послуги
  *100*04*2# 04*2 Підключити послугу
  *100*04*3# 04*3 Відключити послугу
  *100*04*4# 04*4 Відновити початковий пароль (4444)
  *100*04*5# 04*5 Перевірити статус функції доставки голосових повідомлень за допомогою MMS (VM2MMS)
  *100*04*6# 04*6 Підключити функцію доставки голосових повідомлень за допомогою MMS (VM2MMS)
  *100*04*7# 04*7 Відключити функцію доставки голосових повідомлень за допомогою MMS (VM2MMS)
«Антивизначник номеру» *100*07*1# 07*1 Перевірити статус послуги
  *100*07*2# 07*2 Підключити послугу
  *100*07*3# 07*3 Відключити послугу
«Мобільна РАЦІЯ» *100*08*1# 08*1 Перевірити статус послуги
  *100*08*2# 08*2 Підключити послугу
  *100*08*3# 08*3 Відключити послугу
  *100*08*4# 08*4 Настроїти послугу
MMS, WAP GPRS, Інтернет GPRS, «Мобільне TV» *100*11*2# 11*2 Підключити послугу
  *100*11*3# 11*3 Відключити послугу
  *100*11*4# 11*4 Настроїти послугу
«Повідомити мене» *100*12*1# 12*1 Перевірити статус послуги
  *100*12*2# 12*2 Підключити послугу
  *100*12*3# 12*3 Відключити послугу
«Повідомити про мене» *100*13*1# 13*1 Перевірити статус послуги
  *100*13*2# 13*2 Підключити послугу
  *100*13*3# 13*3 Відключити послугу