Гарантійне обслуговування SIMSIM-карта – картка, яка забезпечує твій доступ до послуг оператора зв'язку. SIM-карта містить мікросхему, на якій зберігається унікальна інформація: твій мобільний номер, персональні коди для доступу до послуг мобільного зв'язку та захисту телефону від несанкціонованого використання сторонніми особами тощо.


Гарантійне обслуговування SIM-карти.

SIM-карта має гарантію терміном 1 рік з дати активації абонентського номеру і поширюється на несправності SIM-карти, що виникли з вини заводу-виробника. 
Гарантійна заміна SIM-карти здійснюється на підставі результатів технічної перевірки функціональності SIM-карти у Центрі обслуговування абонентів протягом зазначеного гарантійного терміну.

Гарантійна заміна SIM-карти не здійснюється в таких випадках:

  • якщо на будь-якій частині SIM-карти виявлені тріщини, сколення, подряпини або інші дефекти, спричинені механічними пошкодженнями або температурним впливом;
  • якщо виявлено сліди атмосферних опадів, рідини, вологи, олії тощо;
  • якщо пошкодження викликане впливом електричного струму, що перевищує встановлені норми заводу-виробника;
  • якщо відбулося блокування SIM-карти внаслідок 10 спроб введення неправильного PUK-коду.

Гарантійна заміна SIM-карти здійснюється безкоштовно.

При заміні SIM-карти абонентський номер не змінюється

 

Не гарантійна заміна SIM-карти та відновлення номеру.

У випадку втрати, викрадення, пошкодження SIM-карти або її блокування внаслідок введення неправильного PUK-коду, компанія «Київстар» надає можливість відновити SIM-карту за допомогою послуги «Заміна SIM-карти». Послуга «Заміна SIM-карти» надається у Центрі обслуговування абонентів «Київстар».

Можливі ситуації Документи, які необхідно подати до Центру обслуговування абонентів, для отримання послуги «Заміна SIM-карти»
1. SIM-карта або оригінал-носій PIN-, PUK-кодів наявні

— письмову заяву 
— SIM-карту або оригінал-носія PIN-, PUK-кодів

2. SIM-карта відсутня (загублена, втрачена, вкрадена)

— письмову заяву 
— та дві на вибір з перерахованих нижче позицій:

  • інформацію про 5 номерів, на/з яких була здійснена найбільша кількість дзвінків упродовж останніх 3 місяців (по трьох номерах повинно бути понад 5 дзвінків ненульової тривалості);
  • інформацію про залишок коштів на рахунку абонентського номера на момент втрати SIM-карти;
  • будь-яку з 3-х останніх скетч-карт поповнення рахунку;
  • довідку з органів внутрішніх справ із зазначенням номера мобільного телефону – у випадку викрадення SIM-карти
При собі слід мати паспорт

Увага! Позитивне рішення про відновлення SIM-карти може бути прийняте лише після проведення співставлення (перевірки*) наданих до Центру обслуговування абонентів даних з інформацією, що зареєстрована за абонентським номером. Послуга «Заміна SIM-карти» не надається, якщо подані до Центру обслуговування абонентів дані не відповідають тим даним, що зареєстровані за абонентським номером. Максимальний термін перевірки даних може становити 1 день і може бути збільшений з технічних причин.

Вартість послуги «Заміна SIM-карти» становить 20,00 грн. з урахуванням ПДВ та без урахування збору до ПФ.
При замовленні даної послуги кошти знімаються з рахунку абонентського номеру. За відсутності достатньої суми коштів на рахунку його слід поповнити.

Зверни увагу! 
При заміні SIM-карти твій абонентський номер не змінюється.
При заміні SIM-карти залишок коштів на рахунку абонентського номеру зберігається (за виключенням вартості послуги по заміні SIM-карти).
Послуги, замовлені тобою під час користування втраченою/пошкодженою або викраденою SIM-картою, переносяться на нову SIM-карту, виходячи з технічної можливості, наявної на момент твого звернення. Інформація, записана в пам’ять SIM-карти (наприклад, список контактів в записній книжці, що були збережені в пам’яті SIM-карти) відновленню не підлягає.

Гарантійний термін на SIM-карту з часу її гарантійної або не гарантійної заміни становить 1 рік.

З приводу отримання додаткової інформації про можливість заміни SIM-карти звертайся за телефонами 466 (дзвінки з мобільного телефону в мережі «КИЇВСТАР» безкоштовні) та 8 (044) 466 2 466 (для дзвінків з міськго телефону) або у найближчий Центр обслуговування абонентів.