name

 

ойки Голосової ПоштиКоли тобі не до розмов! Голосова пошта відповідає замість тебе! Ти зможеш прослуховувати залишені повідомлення в будь-який зручній час. Інформація про ці повідомлення надходитиме у вигляді SMS.

Як підключити та налаштувати Голосову Пошту?

1. Замов послугу:

зателефонуй за номером 477 (дзвінок безкоштовний); 
обери меню замовлення додаткових послуг; 
обери пункт «Підключення послуги Голосова Пошта»; 
підтверди автоматичну переадресацію дзвінків при умові «поза зоною досяжності» або «вимкнено».


2. Налаштуй особисту голосову скриньку:

зателефонуй за номером 775; 
введи пароль 4444 та натисни #; 
прослухай загальну інструкцію для того, щоб дізнатися, як користуватись послугою, та: 
— встанови пароль (1-6 символів); 
— запиши Звичайне привітання та привітання Зайнятої Лінії; 
— запиши Усний Підпис.
Порада! Вигадай та запиши цікаві привітання, і твоїм друзям та колегам буде приємніше залишати повідомлення.

Як користуватися Голосовою Поштою?

Щоб прослухати свої повідомлення, зателефонуй за номером 775 або 777, введи свій пароль та натисни #.

Увага! Якщо ти перебуваєш у роумінгу, набери +38067 222 27 75, введи свій номер, пароль та натисни #.

Загальні команди:

7 – пауза / продовжити після паузи
8 – підказки по обраній функції
88 – загальна інструкція
9 – повернутись до Головного Меню
* – повернутись на крок назад

Основні дії з повідомленнями:

2 – надіслати повідомлення у відповідь
3 – переслати повідомлення
4 – зберегти повідомлення
5 – стерти повідомлення
6 – прослухати наступне повідомлення
7 – дізнатися номер того, хто залишив тобі повідомлення

Увага! Надсилати голосові повідомлення можна тільки на номери абонентів «Київстар», Ace&Base та DJUICE.

Керування прослуховуванням повідомлень:

33 – перейти на кінець повідомлення
11 – перейти на початок повідомлення
111 – перейти на початок попереднього повідомлення

Увага! Нове повідомлення, яке ти ще не прослухав, зберігається 10 днів, а повідомлення, яке ти прослухав та зберіг – 30 днів.

Зміна налаштувань особистої голосової скриньки:

Зателефонуй за номером 775 (якщо ти перебуваєш у роумінгу набери +38067 2222 775, введи свій номер, пароль і натисни #), введи свій пароль, натисни # і далі натисни:

341 – для зміни привітання;
342 – для зміни Усного Підпису;
344 – для зміни паролю;
345 – для зміни мови послуги.

Після цього дотримуйся інструкцій.

Установка переадресації дзвінків на голосову скриньку:

Встановити переадресацію можна за допомогою меню мобільного телефону (про те як це зробити ти можеш дізнатись в інструкції до свого мобільного телефону). Номер на який необхідно здійснювати переадресацію для того щоб скористатися послугою Голосова Пошта: +38067 2222 771. Також переадресацію можна ввімкнути за допомогою спеціальних кодів:

**67*+380672222771# – коли твоя лінія зайнята;
**61*+380672222771# – коли не встиг відповісти на дзвінок;
**62*+380672222771# – коли ти поза зоною досяжності або телефон вимкнено;
**21*+380672222771# – переадресація всіх дзвінків.
##002# – якщо хочеш відмінити всі типи переадресації.

Увага! Для того, щоб встановити переадресацію за допомогою кодів, необхідно набрати код так, як ти звичайно набираєш номер абонента, а потім натиснути на клавішу виклику.

Порада! Запиши ці коди в пам'ять телефону або сім-карти, наприклад, під назвами ЗАЙНЯТО або ВИМКНЕНО і т.п.


Вартість  дзвінків на номери послуги  в мережі «Київстар» – 0,05 грн./хв. (з урахуванням  ПДВ та без урахування сбору до ПФ), тарифікація щосекундна, дзвінки тривалістю до 5-ти секунд включно не тарифікуються, плата за з’єднання становить 0,27 грн./хв. (з урахуванням ПДВ та без урахування збору до ПФ).

Увага! Термін дії Послуги — 3 місяці від останнього факту користування послугою.
Вартість активації послуги — 5 грн.

.

Голосова Пошта дозволить не пропустити жодного з адресованих тобі дзвінків, прослухати залишені повідомлення зі стаціонарного телефону і з-за кордону, приймати і зберігати факсимільні повідомлення (до 5 сторінок) у твоїй голосовій поштовій скриньці, так само як і голосові повідомлення.