Переказ коштів з мобільного на мобільний – просто та зручно! Маєш друзів, але їхні мобільні рахунки вичерпані? Купуй картку, поповнюй свій мобільний рахунок, та поділись коштами зі своїми друзями.

Тепер всі абоненти DJUICE мають чудовий альтернативний шлях поповнення рахунку, та можуть самостійно переказувати кошти зі свого мобільного рахунку на інший мобільний рахунок, а саме поповнювати рахунки мобільних телефонів своїх близьких або друзів, якщо вони також є абонентами  DJUICE.

Так само й твої близькі можуть поповнювати твій мобільний рахунок, якщо у тебе немає можливості зробити це власноручно.

Ти можеш розподіляти кошти між кількома рахунками, купуючи картку поповнення більшого номіналу, і при цьому отримувати бонуси (3 грн. на картку номіналом 100 грн., 10 грн. на картку номіналом 300 грн.).

При бажанні ти можеш повністю взяти на себе витрати на мобільний зв’язок членів родини, які є абонентами DJUICE, хоч би як далеко вони не знаходились.

Ця послуга особливо корисна для абонентів, які перебувають у роумінгу або живуть у віддаленій місцевості та не мають можливості придбати скретч-картку власноруч.

 

 

Як працює послуга переказу коштів з мобільного на мобільний

Для того, щоб переказати гроші з одного мобільного рахунку на інший, потрібно:

1. Набрати на мобільному телефоні запит на переказ коштів у вигляді:

*124*ХХХ*380ХХХХХХХХХ#
(сума)(номер абонента)
і натиснути кнопку виклику.

Після цього ти отримаєш USSD-відповідь* із зазначенням абонентського номера, суми переказу та коду підтвердження переказу (рекомендуємо записати код підтвердження).

Наприклад:

Dlja pidtverdgennja perekazy XX grn. abonentu 380XXXXXXXXX naberit’ *125* XXXX# Vartist’ perekazu – 0.25grn

2. Підтвердити переказ коштів:

Перевір коректність зазначеного абонентського номера телефону та суми, яку ти бажаєш переказати. У разі, якщо все правильно, набери на твоєму мобільному телефоні команду підтвердження переказу у вигляді:

*125*XXXX#, де ХХХХ – спеціальний код підтвердження переказу, який ти отримуєш у відповідь на запит, та натисни кнопку виклику.

Підтвердження переказу потрібно відправити протягом 5 хвилин, інакше кошти не будуть переказані. Якщо ти помилилився чи передумав робити переказ, не надсилай підтвердження і операцію буде скасовано автоматично через 5 хвилин.

Якщо все зроблено правильно, ти отримаєш повідомлення про прийом запиту на переказ коштів:

Vash zapyt pryjnjato.

Коли кошти будуть переказані з твого номера на вказаний тобою абонентський номер, тобі буде відіслано SMS-повідомлення із підтвердженням переказу та номером операції.

Наприклад:

Vy perekazaly XX grn. abonentu 380XXХХХХХХX. ID tranzakcii: XXXXXХХХХХХХ

Також SMS-повідомлення про зарахування коштів буде автоматично відправлено і на абонентський номер, на який ти їх переказав.

Наприклад:

Abonent 38XXXХХХХХX popovnyv Vash rahunok na XX grn. ID tranzakcii: XXXXXХХХХХХХ

ЯК ПЕРЕВІРИТИ СТАН РАХУНКУ

Для того, щоб моментально перевірити стан рахунку, набери на твоєму мобільному телефоні комбінацію *111# та натисни кнопку виклику.

ВАЖЛИВО ЗНАТИ:

«Київстар» не проводить ніяких заходів (акцій, конкурсів тощо) з використанням послуги переказу коштів та кодів поповнення рахунку.
Абонент бере на себе відповідальність за користування послугою переказу коштів та нерозголошення кодів поповнення рахунку стороннім особам.

1. Поповнення рахунків за допомогою нової послуги не виключає використання скретч-карток.
2. Мінімальна сума переказу – 5 грн.
3. Сума переказу повинна бути кратною 1 грн. (без копійок).
4. Сума переказу залежить від розміру рахунку отримувача, який для абонентів передплаченого сервісу не може перевищувати 3000 грн.
5. Щоб переказати кошти, відправник повинен мати достатню суму на своєму рахунку.Для здійснення мінімального переказу (5 грн.) потрібно мати на балансі не менше 10,25 грн.
6. Кількість операцій з відправки коштів необмежена.
7. Отримати гроші на мобільний рахунок можна лише двічі на добу.
8. Послуга не потребує попередньої активації чи додаткової настройки телефону.
9. Тариф на користування послугою становить 0,25 грн (з урахуванням ПДВ та ПФ).

*USSD – інформація, що з’являється на дисплеї телефону та інформує про виконання переказу чи попереджує про невдалу спробу

 

 

http://k-a-r-t-i-n-a.ru/category/ivan-ayvazovskiy/